Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

13 lutego 2012

...poduszki...

Witajcie!
Chciałam się trochę oderwać od rzeczy, które zazwyczaj dziergam, a przede wszystkim spróbować w końcu czegoś nowego. Postawiłam na poduszki. Pomysł chodził za mną od bardzo dawna, mogę nawet powiedzieć, że od kilku lat, ale brakowało, jak zwykle, czasu.


Na razie wydziergałam dwie w rozmiarze 40x40cm, ale większe będą się zapewne lepiej prezentować. Jedna jest gładka z metalowym guzikiem ściągającym środek, druga we wzory warkoczy.


Takie poduchy, to świetna dekoracja kanapy, szczególnie zimową porą.


Pole do popisu jest tu ogromne, bo można wykorzystać przeróżne wzory, a jest ich tyle...


W poprzednim poście pisałam o włochatych rękawiczkach, mając na drutach właśnie te poszewki. Pomyślałam, że tę włochatą włóczkę można zastosować również w poszewkach. Będą na pewno fajne. Następnym razem spróbuję.

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :-)

26 komentarzy:

  1. lubie dziergac na drutach :) bardzo odstresowujace zajecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, a ja sie zbieram i zbieram, bo marzę o takich poduszkach, no i mnie "natychłaś" jak nic!!
    Dziękuję:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne poduchy!!! Ja również mam w planach, zwłaszcza, że włóczek ogromny zapas mam... Ale tak jak piszesz, jakoś ciągle czasu brak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusie piękne i milusie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wzorki cudo, uwielbiam poduszki, bo nadaja charakter wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ubrane poduszki świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają takie poduchy

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne poduchy , kiedyś takie robiłam , al eto było dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł:) piękne poduchy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta w warkocze jest suuper.Też za mną chodzą takie poszewki od jakiegoś czasu i właśnie jestem na etapie odzyskiwania włóczki specjalnie na te poszewki,ale czy będę potrafiła zrobić takie cudo,to nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne! szczególnie ta z warkoczami, czy robisz też na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz na takie ochotę, to napisz do mnie :-)

      Usuń
  12. o matko! chylę czoła, bo wykonałaś je genialnie! ech, szkoda, że nie umiem robić na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszkisą piękne i takie jak w moich marzeniach ,ale też chyba poczekają dobrych parę lat na realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie poduchy zimową porą dodają wnętrzu ciepła i przytulności ;) Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! A jak się zapinają? gracha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poduchy to taka szybka wersja, więc wkład jest zaszyty w poszewce. Wiem, że dla utrzymania czystości lepsze są poszewki zdejmowane i dlatego mam w planach zapięcia na suwak i na ozdobne guziki :-)

      Usuń
    2. Pytam, bo niedawno zrobiłam moją pierwszą i jak dotąd jedyną poszewkę, ma z tyłu zakładkę i guziki. Ale poszukuję innych rozwiązań. Twoje są w moim stylu, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam. gracha

      Usuń
  16. Az cieplutko mi sie zrobiło. Fakt na zimę idealne na kanapę i do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądają i bardzo przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super te poduszki się prezentują

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...