Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

20 września 2010

...rękawiczki różne...

Już na dobre zajęłam się rękawiczkami przeróżnymi. Zapraszam do oglądania :-) 
Na początek mitenki:


Rękawiczki nazywane przeze mnie "bezpalczatkami z klapką" - również daaaaaawna podpowiedź jednej z Klientek:

...ten model nazywam "z kulkami"...
...a tak wyglądają po założeniu klapki...

Rękawiczki z fantazyjnym warkoczem - również zainspirowane przez jedną z Klientek:

...przód dłoni...
...tył i przód dłoni...
...wersja krótka...

Zapewne jeszcze się niedługo pochwalę innymi modelami, ale na razie czas goni. Pozdrawiam Wszystkich zaglądających do mnie.
 

8 komentarzy:

  1. Rękawiczki są przepiękne! Prześliczne!
    Czy udostępni Pani wzór na któryś model?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Niestety nie posiadam gotowych wzorów na rękawiczki, bo to moje prywatne projekty. Poza tym opisanie ich zajęłoby mnóstwo czasu, a ja niestety ciągle narzekam na jego brak. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. rewelka w Twoim wykonaniu oczywiście-
    pa pa

    OdpowiedzUsuń
  3. co to za wloczka przy tych z warkoczachi na jakich drutach byly dziergane? oczywiscie jesli to nie jest tajemnica:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki dziergam z różnych włóczek, te z warkoczami wykonane zostały, o ile dobrze pamiętam, z Trachtenwolle lub Alize Lanagold, druty nr6
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. ...przepraszam druty nr 4.5

      Usuń
  4. piękne rzeczy robisz i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam
    Marysia

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...