Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

06 września 2011

...czekoladowy komplet...

Komplet składa się z czapki, golfiaka midi oraz rękawiczek-palczatek. 


Jeśli chodzi o czapkę, to wzorowałam się na tym opisie (klik) - tzw. czapka Pappy. Oczywiście z mojej strony było sporo modyfikacji i wyszła świetnie. W swoim życiu wydziergałam sporo czapek w przeróżnych fasonach, ale nie znalazłam jeszcze właściwego modelu dla siebie i myślę, że ten będzie bardzo odpowiedni. Czapka świetnie leży, może być z kwiatkiem lub bez. Do kompletu golfiak midi z elementami ecru:

  
oraz rękawiczki-palczatki:


Całość ładnie się prezentuje. W planach mam taką czapkę z daszkiem, na pewno będzie fajna.
 

Na zakończenie mała prośba. Wiem, że wiele z Was zajmuje się w mniejszym lub większym stopniu roślinami. Czy ktoś zna taką roślinę i czy jest ona jednoroczna czy wieloletnia? Będę wdzięczna za pomoc. 


Pozdrawiam słonecznie!

22 komentarze:

  1. Śliczny ten czekoladowy komplet:-)
    A co do roślinki, w 90 % jestem pewna, że to jest powojnik, najprawdopodobniej Clematis . Jest wieloletni :-) Na początku lutego powinno się je przycinać .

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja wypatrzyłam taka czapeczkę jakiś czas temu, bardzo mi się podoba jej wzór .
    Cudowny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  3. mięta:
    dziękuję Ci Kochana. Mam nadzieję, że w dużej donicy na balkonie się przyjmie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno to clematis, ale jak w donicy posadzisz, to dla bezpieczeństwa ja bym tą donicę przed mrozem zabezpieczyła:) A Twoje otulacze zachwycają jak zwykle!! Poppy sobie wydziergałam ubiegłej zimy i bardzo dobrze mi się ją nosiło:)
    Pozdrawiam, cicha podglądaczka Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancki komplet - i te rękawiczki...
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja a u Ciebie już zima, a ja jeszcze latem się nie nacieszyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Balbina:
    Kochana u mnie ciągle lato i też się nim nie nacieszyłam, ale w robótkowych zamówieniach zimowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik piekny.Czapka Poppy bardzo mi sie podoba od zeszlej jesieni,musze i ja sie nauczyc i ja wydziergac.Co do roslinki z cala pewnoscia Klematis ,zeby kwitla trzeba przycinac bardzo wczesna wiosna.Jesli chodzi o donice: duza donica zabezpieczona donica zrobiona ze styropianu ( dno i wszystkie boki sklejone klejem i dla wzmocnienia koleczkami drewnianymi,oraz miedzy donice wpycham gazetki i stawiam na tafli styropianu,od czasu do czasu troszeczkle podlewam jak jest jeszcze w miare cieplo.Zycze powodzenia w ogrodnictwie i pomyslow w dzierganiu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplet!!! widać, że masz dryg w ręku, SUPER!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super komplecik! Bardzo ładny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczny czekoladowy komplet

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka czapkę też zamierzam sobie zrobić, nawet mam już wydrukowany opis, ale że ze mnie straszny powolniak robótkowy, to pewnie skończę ja na przyszłe wakacje :)
    Roślinka to na pewno powojnik. Mój w donicy zmarzł zima chociaż go "ogaciłam".
    Robisz śliczne prace. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowity komplet..czekoladowy, piękny:) i cieplutki pewnie:)
    mmm..aż sobie zamrucze:)

    agadzieje

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny komplet! z jakiej włóczki robiłaś? bo wygląda mega smacznie, wręcz idealnie! najlepsza Poppy jaką do tej pory widziałam na obrazkach:) o wiele ładniejsza, niz oryginał:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona ta czapeczką. Oryginalna.
    Pozdrawiam serdecznie. - joana

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba Ten komplecik.Czy mogę poprosić o wzór na czapkę po polsku?Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kwiat jest wieloletni. w Holandii pracowałam przy nich oni nie ocieplają tego ale u nas trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplet piekny, a ja spóźniona piszę, że to Clematis, wieloletnie pnącze, lubi ciepłe i bezwietrzne miejsca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki komplecik to bym chetnie widziala w swojej szafie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czy już znasz nazwę tego kwiatka to clematis

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...