Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

11 lutego 2011

...na Walentynki?......

Wszędzie już walentynkowo...

W zasadzie na Walentynki nigdy nic nie przygotowywałam, jeśli chodzi o dzierganie, bo jakoś zawsze brakowało czasu. W tym roku miałam w planach wydzierganie czerwonej bielizny, czegoś w tym stylu:


ale nie udało mi się znaleźć odpowiednio cienkich nici. Powstały jedynie rękawiczki z jednym palcem z motywem serca. Lubię łączyć kolory mimo, że to uciążliwe przy dzierganiu. Kilka nitek przy robótce ma tendencje do częstego plątania się, szczególnie w moim przypadku, bo dziergam z doskoku między gotowaniem, sprzątaniem, odbieraniem starszej córki ze szkoły, a zabawą z młodszą i robótka jest często odkładana. Dziergam minutę, pięć, pół godziny... Śmieszne to, ale tak to właśnie wygląda.

 
 

U mnie dziś fatalna pogoda za oknem, przede wszystkim brak słońca i ciemno. Mam nadzieję, że wiosna niedługo zawita, bo jakoś tak smutno i przygnębiająco. Bardzo nie lubię gdy cały dzień świeci się światło, a słońca brak i jeszcze ta mżawka. 

Pozdrawiam ciepło!

7 komentarzy:

  1. Monika! Szare i brazowe rekawiczki sa BOSKIE. Nieslychanie mi sie podobaja.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zazdroszczę Ci umiejętności robieni na 5 drutach nigdy nie skumałam o co w tym chodzi a tak kocham wełniane swojskie rękawiczki i skarpety takie grubaśne noszone jako papcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam:) Szczególnie bieliznę.Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie szare mi sie podobaja!!! Och Ty zdolna kobieto!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bielizna cudna rekawiczki cudne,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne!
    Te z turkusowymi serduszkami skradły mi serce!
    ha!
    Szkoda, że zima się skończyła...

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...