Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

11 lutego 2011

...na Walentynki?......

Wszędzie już walentynkowo...

W zasadzie na Walentynki nigdy nic nie przygotowywałam, jeśli chodzi o dzierganie, bo jakoś zawsze brakowało czasu. W tym roku miałam w planach wydzierganie czerwonej bielizny, czegoś w tym stylu:


ale nie udało mi się znaleźć odpowiednio cienkich nici. Powstały jedynie rękawiczki z jednym palcem z motywem serca. Lubię łączyć kolory mimo, że to uciążliwe przy dzierganiu. Kilka nitek przy robótce ma tendencje do częstego plątania się, szczególnie w moim przypadku, bo dziergam z doskoku między gotowaniem, sprzątaniem, odbieraniem starszej córki ze szkoły, a zabawą z młodszą i robótka jest często odkładana. Dziergam minutę, pięć, pół godziny... Śmieszne to, ale tak to właśnie wygląda.

 
 

U mnie dziś fatalna pogoda za oknem, przede wszystkim brak słońca i ciemno. Mam nadzieję, że wiosna niedługo zawita, bo jakoś tak smutno i przygnębiająco. Bardzo nie lubię gdy cały dzień świeci się światło, a słońca brak i jeszcze ta mżawka. 

Pozdrawiam ciepło!

7 komentarzy:

  1. Monika! Szare i brazowe rekawiczki sa BOSKIE. Nieslychanie mi sie podobaja.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zazdroszczę Ci umiejętności robieni na 5 drutach nigdy nie skumałam o co w tym chodzi a tak kocham wełniane swojskie rękawiczki i skarpety takie grubaśne noszone jako papcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam:) Szczególnie bieliznę.Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie szare mi sie podobaja!!! Och Ty zdolna kobieto!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bielizna cudna rekawiczki cudne,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne!
    Te z turkusowymi serduszkami skradły mi serce!
    ha!
    Szkoda, że zima się skończyła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaie czadowe :)))

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...