Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

10 czerwca 2014

...różowy gruby sweter...

Może niezbyt odpowiednia pora by pokazywać gruby sweter,
ze względu na temperaturę za oknem,
ale tym się ostatnio zajmowałam.


Wykonałam go na grubych drutach, 
ale nie aż tak grubych jak moje poprzednie grubaśne swetry.


Użyłam też innej włóczki i zastosowałam inny ścieg.


Fantastyczny wyszedł.


Wzorowałam się na różowym swetrze Ewy Chodakowskiej stąd (klik),
ale poza podobnym kolorem i starym jak świat ściegiem ryżowym, znacznie się od niego różni.
Nie śmiałabym zrobić kopii innego swetra, bo szanuję pracę i projekty innych osób.
Różnice?
Mój sweter jest bezszwowy,
nie ma odcinanej szarfy wokół szyi,
ma raglanowe rękawy, a nie wszywane
i jest dziergany, sądząc po ściegu, na grubszych drutach.

 

Ostatnio dziergam mniej, bo jakoś weny brak i  jak to u mnie niewielka depresja,
ale wstaję rano z łóżka, więc nie jest jeszcze tak źle.
Mam wiele wydzierganych rzeczy, ale jakoś nie mogę się zebrać do zdjęć.


Pozdrawiam i do następnego poczytania
Monika

44 komentarze:

  1. Wspaniały sweter :-) Twoja wersja dużo bardziej mi się podoba. CUDO!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny!!!! I bedzie bardzo ciepły...wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, mi się kojarzy z puchatym szlafrokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się chce w niego wtulić! Monika uszy do góry , nie załamuj się, tylko mocno weź się w garść i pokazuj nam szybko resztę! Szkoda, żeby Twoje dzieła nie ujrzały światła dziennego, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa otuchy :-)
      Jakoś ostatnio często mam wrażenie, że życie ucieka mi między palcami, a ciągłe zmartwienia powodują brak powodów do cieszenia się czymkolwiek... Wiem, że to minie na jakiś czas, by znowu powrócić. Tak już mam, niestety.
      Serdeczności :-)

      Usuń
  5. Aż słów brakuje jak patrzę na sweter CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie wygląda:) Tak podobają mi się Twoje koce na drutach że sama naszykowałam już sobie włóczkę i na dniach mam zamiar zacząć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony wzór; kiedyś też wszystkie swetry robiłam pojedynczym czy podwójnym ryżem i zawsze miały się dobrze!
    Sweter wyszedł Ci przepięknie, myślę, że zdecydowanie ładniejszy niż ten p. Chodakowskiej.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Chociaż zupełnie nie mój kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie,świetny wzór,świetna praca a depresję pogoń precz.

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny i sweter i kolor i wzór !

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniś, jestem fanką Twoich DZIEŁ! Sweter piękny, Zdolniacho!
    Trzymam kciuki za powrót Twojej formy i za uśmiech na Twojej twarzy. Smutasowanie zdarza się każdemu, mnie również. :)
    pozdrawiam cieplo
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę kreatywności i gratuluje kolejnego dzieła- zbędne słowa JESTEŚ ARTYSTKĄ

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!!Marzę o takim i bardzo chętnie weszłabym w jego posiadanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jaki piękny i kolor i wzór. Fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny! :D
    Na smutki wysylam cala mase pozytywnej energii i usciski!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja powrócę do kocyków,ktore tez są śliczne,tylko szkoda,ze nie widać jak wyglądają po lewej stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie kończę kocyk w kolorze szarym, więc przy okazji jego publikacji dołączę zdjęcie lewej strony kocyka białego. Wzór nie jest dwustronny, zresztą wszystkie wzory fantazyjne - warkoczowe, ażurowe - nie są wzorami obustronnymi.
      Zapraszam za niedługo :-)

      Usuń
  17. Jest piękny, cieplusi, milusi aż człowiek ma ochotę go nałożyć (niestety jest nie mój i na dodatek potrzebowałabym innego rozmiaru :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie mięsisty...a ten kolor jak jogurt truskawkowy...mniam...bardzo apetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie Twój ładniejszy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosty pomysł i fantastyczny efekt. Bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Slicznie Ci wyszedl. Mnie i ten rozowy kolor i forma swetra podobaja sie bardzo. Trzeba przyznac, ze jest ciezkawy. Ale piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zużyłam sporo włóczki, ale podczas noszenia nie czuje się tego ciężaru.

      Usuń
  22. cudo... da się gdzieś kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie zamówień indywidualnych zapraszam na mondu@op.pl

      Usuń
  23. Cudowny sweterek. Jestem pod wrażenie,. Prosty fason, prosty ścieg, a efekt fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Można by było zamówić taki u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pytania o zamówieniach indywidualnych odpowiadam na mondu@op.pl
      Zapraszam :-)

      Usuń
  25. Piękny różowy cieplutki sweter. Jak na niego patrzę to mi się już robi cieplej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Z jakiej wloczki zostal wyknany ten sweter? Boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweter jest cudowny :) Znalazłam go w grafikach Google. też zacznę zaraz taki dziergać. Ja zrobiłam dopiero 5 rzeczy na drutach ale nie poddaję się. Patrzę na Twoje prace i jestem pod wielkim wrażeniem... Nie martw się, kłopoty są zawsze przejściowe a swetry na zawsze :)
    http://słonecznaradzi.pl/category/stylizacje/na-drutach/

    OdpowiedzUsuń
  28. a z samej bawelny bylby za ciezki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak, ale to zależy co kto lubi i z tym nie dyskutuję.

      Usuń
  29. Witaj, piękny sweter i piękny wzór ;-) tez trochę dziergam - czy ten wzór to zwykły ryż czy coś innego? Byłabym wdzięczna za odpowiedź ;-)
    Jeśli byłabyś ciekawa to mogę wysłać zdjęcia swoich dzieł - zrobiłam np. dwa swetry metodą crochet, wyszły dość ciekawie. Serdecznie pozdrawiam - Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to pojedynczy ryż, zaznaczone jest to w treści posta. Również pozdrawiam.

      Usuń
  30. Wow, ale cudny !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdradź proszę w jaki sposób dodawałaś oczka w tak regularnym ściegu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swetry zazwyczaj dziergam od dołu ku górze, ten również. Nie dodawałam tutaj żadnych oczek, jedynie gubiłam na raglanowe rękawy i szalowy kołnierz. Sweter nie posiada ani jednego szwu. Nie robię opisów do swoich projektów.

      Usuń
    2. Rozumiem. Bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Witam ,mam pytanie do pani ,ile oczek potrzeba nabrac na ten cudny sweterek?Wieki temu robilam na drutach a bardzo spodobal sie corce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem z jakiej włóczki Pani będzie dziergała, na jakiej grubości drutów, nie wiem jaki ma Pani sposób dziergania luźny czy ścisły oraz w jakim rozmiarze będzie sweter. Trzeba zrobić próbę ściegu i przeliczyć.

      Usuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...