Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

16 czerwca 2013

...torebka świnka...

Witam w niedzielne popołudnie :-)
Będzie zaskakująco, 
może zabawnie, 
trochę przewrotnie i na pewno oryginalnie.


Jakiś czas temu dostałam propozycję wykonania torebki nietypowej, 
a mianowicie torebki w kształcie świnki.
Klientka podesłała mi jej zdjęcie. Tutaj link do strony (klik).


Chciała by świnka miała charakterystyczne dla siebie detale:
ryjek, uszy, racice i oczywiście ogonek, a także obrożę z koralików.
 

Projekt w mojej głowie powstawał dość długo 
i myślałam, że najwięcej problemów przysporzą mi nogi, ale najciężej było z ryjkiem.
Po wielu, wielu próbach i pruciu co niemiara, chyba się udało.


Torebkę wykonałam na drutach
z włóczki tasiemkowej metalizowanej Vegas YarnArt w kolorze srebrnym.
Torebka ma wszytą podwójną podszewkę na flizelinie,
bo chciałam by dobrze trzymała kształt,
jest zapinana na zamek i ma dodatkowe kieszonki wewnętrzne na drobiazgi.
Nogi świnki lekko wypełniłam kulką silikonową,
uchwyty wykonałam szydełkiem.

 

Torebka jest inspirowana torebkami Anteprima (klik).
 Jak Wam się podoba?
Zabrałybyście ją ze sobą na spacer? ;-)


To mój kolejny bardzo nietypowy projekt,
z którego jestem dumna.

Serdeczności
Monika

23 komentarze:

  1. Czad, po prostu czad... :)) Brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna torebka.Gratulacje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Normalnie szczęka mi opadła... Wspaniała torebka. Wszystko jest w niej idealne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jeszcze nie widziałam! Takiej świnkowej torebki! Ryjek sam się uśmiecha od ucha do ucha! Suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna. Podziwiam Pani kunszt - ja nawet nie wiedziałabym od której strony świnki zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma takiej rzeczy, której nie wydziergasz !

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu świńskie klimaty, a u mnie nadziewane od tyłu owce:)
    Torba - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana twój talent jest olbrzymi :) Piękna torebeczka. Świnka wygląda jak żywa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna!!! Bardziej mi się podoba niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka piękna, że aż oniemiałam... Na żywo to pewnie aż tak pociesznie wygląda, że padłabym z wrażenia! Naprawdę szczerze jestem nią zachwycona! Takie prace, to mistrzostwo świata! Zazdroszczę umiejętności... :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. OOOOOOOOOOO jaka zabójcza ta torebka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ się uśmiałam, jak zobaczyłam ten sympatyczny ryjek! Genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe:) po protu szczęka opada z wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna torebka! Podziwiam, bo ja z pewnością takiej bym nie potrafiła tak doskonale zrobić. Nóżki ma słodkie :) Brakuje mi tylko oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna torebka. Bardzo oryginalna. Zapraszam do mnie
    http://oczka-slupki-i-polslupki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajefajna.
    Ja z taką chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I masz powody do dumy - bo torebka świnka jest niesamowita, cudo.
    Bardzo oryginalny i śmiały projekt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wykonanie torebki fantastyczne, ale po pracy na folwarku Orwella mam uraz do wieprzowiny :) Na ulice zdecydowanie bym ze świnią nie wyszła, ale jak to mawiał pewien znajomy, różne są stopnie zboczenia ;)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...