Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

15 listopada 2012

...warkoczowy komplet...

Witam!
Na szybko wrzucam komplet w warkocze. Warkocze są teraz wszechobecne: na włosach, na ubraniach, na poduszkach, pledach... Nie mogło zabraknąć czegoś w  warkocze u mnie. Stworzyłam komplet składający się z golfiaka obszernego, getrów oraz rękawiczek z klapką.


Komplet wykonałam z włóczki Alize Lanagold, przy czym golfiak zrobiłam podwójną nitką, dzięki czemu jest mięsisty i ciepły.


Zastosowałam różną wielkość warkoczy: w golfiaku największe, mniejsze w getrach oraz śladowy mały w rękawiczkach.

Pozdrawiam 
Monika

33 komentarze:

  1. cudne te warkocze :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny komplet :-)
    A ja bardzo lubię dziergać warkocze :-) Więc to mój czas :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny komplet. Wszystkie dziewczyny
    o zgrabnych nogach powinny takie getry nisić. Rękawiczki są bardzo ciekawie wykończone, chociaż nie wiem do czego klapka ma służyć? Golfiak dogrzeje lepiej niż kołnierz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model rękawiczek to takie 2w1. Klapka z resztą rękawiczek tworzy całość, jest wdziergana w okolicach kostek. Masz zwykłe mitenki, gdy klapka jest przypięta guzikiem, a jak zimno, to odpinasz guzik i zaciągasz klapkę na palce; dzięki temu otrzymujesz rękawiczki z jednym palcem.

      Usuń
  4. Piękny komplet ! Zdolniacha ! Komin pięknie leży. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne warkocze! :)))
    Na wszystkich tych rzeczach. Piękny komplecik wyszedł :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmmmmmmmmmmmm jak tez taki chcę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. ocieplacze na nogi super, ale golf jest rewelacyjny:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet. Uwielbiam dobrze dobrane warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cuda! nowa właścicielka na pewno nie zmarznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet!!!
    Uwielbiam drutowe warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, wspaniały komplet!!!
    Golfiak mnie tu przyciągnął, bo jest naprawdę rewelacyjny :).
    Serdecznie się witam i ciepło pozdrawiam zdolne rączki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż, powtórzę się - piękny komin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik, warkocze są the best;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komin rewelacyjny!!!!!!!!!!! Szary kolor uwielbiam!!!! Chcę też taki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDNY KOMPLET
    POZDRAWIAM
    PS.
    SZCZEGÓLNIE PODOBAJĄ MI SIĘ RĘKAWICZKI są PIĘKNE

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplet bardzo fajny, a te warkocze pięknie wyglądają, na pewno jest cieplutki:-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny komplecik!! Marzy mi się zrobić takowy...ale...nie jestem tak dobra.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Warkocze są w dechę - lubię takie desenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny zestaw - warkocze to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a tego komentarza to może nie publikuj - bo nie na temat... Ale wiesz co, przekonałam się do tego komina (który robiłam wg Twojego opisu), tzn. podobał mi się od razu, tylko nie umiałam go jakoś ułożyć. Jest bardzo fajny. Zrobię jeszcze jeden w innym kolorze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurka ale szczęka mi opadła - boskie :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. cudeńka porobiłaś :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Moniko, życzę Tobie i Twoim bliskim, Zdrowych i Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych atmosferą miłości i wzajemnej życzliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Golfiak przeuroczy, z podwójnej nitki rzeczywiście mięsisty.
    Piękne, równiutkie warkocze.
    Getry i rękawiczki cudo.
    Wykonanie pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany, zbieram szczękę z podłogi. Komin boski, taki o jakim zawsze marzyłam. Jesteś niesamowicie zdolną osóbką. Lecę po Twoich postach i oderwac się nie mogę ale tu juz komentarz muszę zostawić. Jest tyle rzeczy, które robisz a podobaja mi się nieznośnie, że...ech...jak żyć, powiedz, jak żyć...bez nich, hihi.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Komin cudny! Zresztą jak wszystkie Twoje twory pokazywane na blogu. Oczu oderwać od nich nie mogę! Masz zamiar opublikować jakiś wzór na golf/komin? Chętnie bym spróbowała któryś zrobić, szczerze mówiąc obojętnie który, wszystkie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      Dziękuję za miłe słowa. Na razie ze względu na brak czasu nie mam kiedy opracować konkretnego opisu golfiaka, ale może kiedyś.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...