Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

21 marca 2011

...optymistyczny dziecięcy sweterek na wiosnę...

Hej! Dzisiaj króciutko. Zielony pastelowy sweterek dla mojej Niki. Może przywoła w końcu tę wiosnę? Weekend był tak ponury, że szkoda pisać, a dzisiejszy dzień przywitał mnie lekkim mrozem, buuuu...


Guziki są tymczasowe, bo innych nie miałam, ale na razie muszą wystarczyć.

Pozdrawiam ciepło w pierwszy Dzień Wiosny:-)

11 komentarzy:

  1. Tworzy piękny komplet z bluzeczką. Zdolna jesteś.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna zieleń :) wiosna u mnie już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo i ta soczysta zieleń...:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny sweterek! Kolor bardzo wiosenny, niech ta wiosna w końcu będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknych prac i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest po prostu śliczny!!! ;-) Az żałuje, że nie mam jeszcze dzieci, hehe... Bardzo ładna rzecz dla małej elegantki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten sweterek z kolorową podszewką. chyba, że to nie jest podszewka? Cokolwiek to jest bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniusi, zazdroszczę talentu do dziergania ;}

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...