Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

21 marca 2017

...bluzka ciemno-niebieska...

I mamy wiosnę :-)
i godnie z zapowiedzią dzisiaj nieco lżej niż ostatnio,
Bluzka wydziergana z włóczki bawełnianej z dodatkiem kaszmiru - Cashmere Lana Grossa.
Włóczka fantastyczna, miękka i świetna w pracy.

 
Wzór do nabycia tutaj (klik), ale ja projekt dostosowałam do swoich potrzeb.

 

Krój blisko ciała, u mnie mniejszy dekolt niż w oryginale i nieco inaczej zrobione rękawy u góry.
Dość dawno dziergałam oczka przekręcone (chyba tak to się nazywa) i trochę wolniej szła praca niż zwykle
szczególnie, że dziergałam bezszwowo i przekładania trochę było.


Pozdrawiam i siadam do pledów :-)
Monika

12 komentarzy:

  1. Zakochałam się w niej od pierwszego zobaczenia. Cudna. Też mam ją w planach

    OdpowiedzUsuń
  2. wooowww... cudenko! Dekolt ladniejszy nniz w oryginale! chyle czola!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i ma bardzo ciekawe rękawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta bluzeczka gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter cudnej urody , szlachetna włóczka , piękny wzór i wykonanie ! Jestem pod wielkim wrażeniem - gratuluję i zazdraszczam . . .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i wydaje mi się o wiele bardziej "noszalna" niż oryginał. Bardzo jej posłużyło to "uswetrowienie" :)
    Oryginalny wzór kiedyś oglądałam na Rav i jakoś mnie nie przekonał, mimo niewątpliwej urody motywu na korpusie. A Twoja wersja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wersja Moniko! Sweter wyszedł niesamowicie :) Bardzo udane modyfikacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały! Podziwiam dzierganie oczkami przekręconymi - niezwykle pracowity sweterek.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!
    Piękna i taka zupełnie inna niż wszystkie Twoje prace ;)))
    Dopracowana w każdym detalu!
    Jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...