Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

09 lipca 2012

...oddam w dobre ręce...

W związku z tym, że 13. sierpnia mijają 2 lata odkąd założyłam bloga, więc z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was prezent.


Jest nim okrągła poduszka-rozetka o średnicy około 40cm. Wewnątrz jest hipoalergiczny wkład uszyty przeze mnie z bawełny i wypełniony kulką silikonową (sztuczny puch). Poduchę wykonałam z białej włóczki bawełniano-wiskozowej; chciałam by kolor był uniwersalny, do wszystkiego pasujący. Poszewka jest zapinana na suwak. Jeśli  ktoś ma ochotę - zapraszam. 


Zasady są ogólnie znane:
-komentarz pod tym postem,
-info z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu,
-osoby bez bloga proszę o zostawienie adresu e-mail.
 
Zapisy trwają do 12. sierpnia. 

Serdecznie zapraszam z życzeniami miłej zabawy :-)
Monika

105 komentarzy:

  1. o ta ja musze staną :)
    widze, że mój pomysł oddania czegos tam w dobre ręce chwycił :)
    czuje sie jak matka chrzestna pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak - jestem ostrożna. To chyba najlepsze rozwiązanie. Dzięki :-)

      Usuń
  2. Śliczna :)) Ja chcę, jaaa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przyjmę, mam dobre ręce.....:)
    Lepiej dmuchać na zimne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach wzdycham do takich poduszek już od dłuższego czasu. A Twoje są przecudne, więc zapisuję się z przyjemnością:))
    Z okazji rocznicy życzę wielu równie pięknych prac, weny twórczej i sympatycznych blogowych znajomości !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dobre ręce chętnie ją przygarną ;)) Ja się ostatnio napracowałam nad poszewkami na drutach, a one i tak wyfrunęły ode mnie, więc znów pustki na salonach :D Bardzo chętnie więc białą okrągłą podusię przytulę :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, chętnie wygram tę podusię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i wielkiego talentu. Śliczne pracę na Twoim blogu, a poduszka cudo! Zapisuję się z nadzieja na wygraną, bo 12 sierpnia to dzień urodzin mojej mamy (może ta data przyniesie mi szczęście?). Pozdrawiam upalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduchy! Chętnie staję do kolejki i liczę na szczęście:)
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    agniemat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna poduszka! Tak, jak i wszystkie Twoje prace.
    Pozdrawiam!
    Agnieszka
    niebieskiemarzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i zapewne wygodna poducha:) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta poduszka. I biała mi bardzo pasuje, Ech, żeby mi się poszczęściło :) Pozdrawiam. Ewa.
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zapisuję na to śliczne białe cudo :) pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie przygarnę taką piękną poduchę,
    obiecuję głaskać ją i przytulać codziennie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również spróbuję :-) już tyle razy próbowałam szczęścia w Twoich zabawach; może tym razem się uda :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chce jak najbardziej!!!!!
    Zapraszam tez do siebie
    http://aniolicalareszta.blogspot.co.uk/2012/06/candy-powitalne.html
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedłużam ogonek życząc dalszego pełnego pasji blogowania: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja też chętnie stanę w kolejce po tę piękną podusię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne poduchy! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już jakiś czas podziwiam Twoje piękne poduchy, dlatego nie może mnie zabraknąć w tej kolejce. Może dopisze mi szczęście:-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super podusia,w sam raz do pokoiku mojej córy :)Pozdrawiam Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  21. Poducha zachwycająca więc chętnie się przyłączę :)
    mikr13@wp.pl
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiałam te poduchy na zagranicznym blogu. Potem zobaczyłam je u Ciebie i byłam peeełna podziwu. Teraz jest szansa na taką - cudnie. Bardzo mi się podobają, szczegónie ecru, ale biała jest też przepiękna.
    pozdrowienia
    aga
    PS Informację na blogu zamieszczę późnym wieczorem, bo mam problemy z internetem

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna poducha:) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po to cudo:)

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się bo poducha cudna :) niesamowita :)
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudna poducha...staję w kolejeczce
    http://aneaart.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna podusia, bardzo bym chciała :-) Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Superowa!! I na pewno mięciutka! Czyli wszystko co piękne, superowe i mięciusie ja też chcę :))

    OdpowiedzUsuń
  28. POduszka jest świetna, puszysta, super, oczywiście ja również przyłączam się do zabawy
    Pozdrawiam
    www.umotylka.com

    OdpowiedzUsuń
  29. z chęcią przygarnę śliczną podusie :D ale by mi pasowała do dużego pokoju znając moje szczęście pewnie się nie uda ;) ale z chęcią wezmę udział w zabawie ;)
    pozdrawiam ciepło
    dorota

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdolniacha:) Poduszka jest piękna:)!!!
    Zapisuję się z przyjemnoscią po te cudo:)
    Pozdrawiam cieplutko,
    M

    OdpowiedzUsuń
  31. o tym, że lubię, ba KOCHAM Twoje poduchy pisać już nie muszę ;)) i byłoby fajnie mieć taką jedną :)) więc grzecznie ustawiam się w kolejce ;))
    a w "moim Mieszkaniu" (oczywiście chodzi i czasopismo) jest Twoja poducha niebieska ;))
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. to ja też ustawiam,może szczęście nie ominie :o)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie się zapiszę na te poduchy,są cudowne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. O rety! Jaka piękna! Może to mnie się poszczęści... ale byłabym szczęśliwa :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://mojeperelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cuda tworzysz,oczami wyobraźni widzę ją już w swojej sypialni.No cóż marzenia można mieć.Z wielką przyjemnością
    i nadzieją staję w kolejce chętnych duszyczek.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  36. O, weszłąm pierwszy raz na Pani bologa, i proszę jaka niespodzianka, chętnie by moja córeczka 2,5 letnia się poprzytulała do niej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna podusia :)
    Również staję w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki :)
    Może i mnie się poszczęści ??
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się zgłaszam, bo podusia śliczna. !
    Pozdrawiam
    i zostawiam adres mail, jakby czasem się udało: senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. chcę chcę chcę !!! cuudowne są:)
    kasiuniaaa_92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna poduszka i jeszcze ma taki uroczy kolor, będzie idealnie pasowała do mojego pokoju :) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluje rocznicy
    chętnie sie zaopiekuję
    info w formie pisemnej na bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna, staję w kolejce! I zaczynam przeglądać Twojego bloga, bo widzę tyle wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna! Zapisuję się z ochotą. pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Co prawda niemam szczescia ale co tam dopisuje sie i ja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. zapisuję się;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się
    Baner http://ja-czyli-ada.blogspot.com/2012/07/konkurs_26.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna! magda.zlotkowska@wp.pl
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  48. to i ja się dopisuję, bo cudeńka tu są tworzone!:) choć jeszcze nic nie wygrałam, to próbować trzeba,a co!:)))
    Zamieszczam baner na moim blogu:
    benkowo.blogspot.com
    pozdrawiam i będę zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  49. kolejka długa , ale co tam jak zabawa to zabawa :) a poduszeczka piękna !!! gosiahk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Super poducha! Z przyjemnością się po nią ustawiam! Chociaż przyszłam zwabiona cukierkiem tak u Ciebie ładnie, że zostanę na dłużej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. od dawna od Ciebie zaglądam bo lubię robótki a te Twoje swetry, mitenki tylko pozazdrościć. Poducha jest cudowna może będę miała trochę szczęścia
    Pozdrawiam
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję i stoję w kolejce!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. poduszeczki są przepiękne i mają śliczny kolor :)
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam poduchy! ustawiam się w kolejce :)

    info na moim blogu jest oczywiście :) http://chatazodzysku.blogspot.com/
    Z pozdrowieniami
    M.

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne! A ja właśnie kompletuję swetry, z których planuję uszyć poszewki na poduchy. Twoja baaaardzo by pasowała :)
    Pozdrawiam, Boniek.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Są przepiękne. Niestety nie mam bloga ale jak tylko zbiore swoje siły i założe to na pewno będępilnie obserwować :)
    e-mail: kasga01@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. nie mam zielonego pojęcia jak można tak skomplikowaną poduszkę zrobić. Ja jestem świeżo upieczoną fanką szydełka, ale wprawiam się ciągle :). Chętnie zapiszę się na losowanie Twojego candy. U mnie dziś właśnie było losowanie mojego konkursu. POZDRAWIAM MONIKA
    http://insideproject8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajna poducha. Pozdrawiam. Oczywiście zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam sliczna ta podusia.ach tak ja miec:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuję się i ja! A co + przecież taka poducha idealnie mi pasuje ;D Przecudna! Szkoda, że mam taką "lichuśką" cierpliwość do dużych projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Poducha nieziemska przyznam szczerze, że strasznie mi się podoba z cichą nadzieją na wygrana grzecznie ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  63. Rewelacyjna poduszka :).
    Mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  64. Lepiej późno niż wcale :) Ustawiam się w kolejce :) Taki rarytas !:)

    OdpowiedzUsuń
  65. U la la, cudna podusia, ustawiam się i ja po takiego sukiereczka

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękny cukierasek!Ja też chcę;)www.kasiarzynkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojejku jaka sliczna! Wprawdzie zaczelam tez szydelkowac ale takich cudeniek jeszcze nie umiem! Gratuluje 2giej rocznicy bloga:-)) Zapisalam sie do obserwujacych i zaraz zabiore fotke do siebie, pozdrawiam cieplutko!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  68. pięknaa :)
    zapisuje się :)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję dwóch latek i życzę kolejnych sukcesów- nie tylko blogowych ;p
    Poduszeczka niesamowita, więc wskakuję do kolejki =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  70. Jest cudowna! Taka słodka, naprawdę przepięknie wykonana.
    Zgłaszam się wiec do konkursu z nadzieją, że może mi się uda ;)
    e-mail: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne te poduszeczki.
    mój blog: http://darmow.blogspot.com/
    e-mail: cisowianka20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zapisuje się i zapraszam do mnie na wymiankę lawendową http://handmade-by-kamila.blogspot.com/2012/08/wymianka-lawendowa.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne prace! Oczywiście ustawiam się w kolejce.Gratuluję rocznicy i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  74. A co tam... to i ja sprobuje:-)
    Pozdrowienia,
    Magda
    Magziem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Choć bloga swego nie posiadam, do konkursu już zasiadam!
    Jaka cudna ta poduszka, pasowałaby do mego łóżka!
    Główkę na niej oprzeć czule, chętnie do niej się przytulę!
    Cóż, można tak pomarzyć, przecież wiele może się wydarzyć....

    marip@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Elegancka...podziwiam! I pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Poduchy piękne.Pozdrawiam
    jasminawy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Moje gratulacje !!!!Ale fajna podusia!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne , to ja chętnie stanę w kolejce :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja poproszę, jest cudowna i nawet pasuje do mojego pokoju:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Woow!!!Alez cuda tworzysz! Jestem w szoku. Chętnie, chętnie spróbuję szczęścia:-)
    serecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuje sie:)
    |
    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Z radością przytulę do serca. =)
    http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Przepiękna biała poduszeczka. Chętnie bym ją przygarnęła dlatego przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego lawendowego domku
    http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Very nice gift, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja też ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam Galązka :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Prześliczna. Przydałaby się na prezent dla mojej nieprzejednanej teściowej, która ma urodzinki akurat 15 sierpnia. :) Pozdrawiam
    Iza
    i.dembinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. przecudowne
    fretkaa12@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo piękna ta poduszka - oryginalny kształt :) 13 sierpnia ma urodziny moja mama, a ja 16-tego to prezent byłby idealny - chętnie się zapisuję do kolejki! Pozdrawiam i życzę kolejnego blogowego roczku pełnego pomysłów robótkowych/vioka

    OdpowiedzUsuń
  92. ja tez chce takie cudeńka
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/
    aguniamojswiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak śliczna poducha z przyjemnością zgłaszam się do zabawy.Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ślicznosci! Staję do kolejki. Bannerek wklejam na www.domoweklimaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. o rany o maly wlos przegapilabym :)

    moze zrobis zmi prezent na rocznice i akurat wylosujesz 13 :)

    pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  96. Ooo, jak dużo chętnych! W sumie nic dziwnego bo poduchy śliczne! Spróbuję szczęścia i ja.

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję i życzę dalszych rocznic!!!!
    Prześliczne poduchy, jak i pozostałe prace.Marzę o takiej do pokoju dla mojej córeczki,więc się i ja zapisuję:)))

    Jola
    kulka33@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Czyzbym jeszcze zdazyla....? Jesli tak to ciesze sie niezmiernie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Witaj,

    alez cudnosci robisz. A te podusie sa po prostu boskie. Nie moge sie napatrzec. Igla mnie lubi ale takiego cuda nie zrobie nigdy, bo zadna wlóczka mnie nie slucha :) Zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...