Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

03 października 2011

...sweterek w liście...

Witam Was serdecznie!
Moja Nika pojechała dziś na swoją pierwszą wycieczkę i trochę się niepokoję, bo przecież to jeszcze małe dziecko. Panie z przedszkola powiedziały, że dobrze sobie radzą na wyjazdach z takimi maluchami, oby... 

Od jakiegoś czasu dziergam tylko rękawiczki i mitenki, ale dla oderwania się od tego zajęcia, zrobiłam dla Niki sweterek. Wzorowałam się na tym (klik). Wbrew pozorom bardzo szybko się go robi. Włóczka Trachtenwolle kolor nr 00080, druty nr 4.5, zużyłam dwa motki. Bardzo mi się podoba ten kolor, naturalana wełna z nakrapianym brązem. Sobie chyba również coś z tej włóczki sprawię.


Już dawno robiłam coś z wykorzystaniem ażurowego wzoru na druty. Wydziergałam też mitenki, stosując ten wzór.


Pozdrawiam Was słonecznie, zapowiada się wspaniały dzień :-)

36 komentarzy:

  1. ojej - cudowny sweterek!!! ja bym jeszcze tylko dodała ściągaczem rękawki do pełnej długości..... mocno zapragnęłam zrobić taki sweterek mojej córce, 4 lata.... Mam kilka pytań - mogę? Bo wprawdzie cyrylicę jeszcze jakoś pamiętam i rozpoznaję, ale..... Jaki rozmiar - wielkość robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bardzo ciekawy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. magda:
    sweterek jest dla takiej dziewczynki jak Twoja. Moja Nika ma prawie cztery lata. Robiłam tył na 104 oczka, rękaw zaczęłam od 62. oczek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny - też go robiłam, rzeczywiście przyjemny w robocie i szalenie efektowny w noszeniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. będę banalna,ale baaardzo mi się podoba.Ten liściasty wzór jest śliczny,uwielbiam go.Też zapragnęłam go dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. a czy takie mitenki mozna sobie kupić/zarezerwować/wyprosić i za ile ??
    pozdrawiam zachwycona Twoimi dziełami od czsu golfiaka w candy, któreg oczywiscie nei wygrałam :)

    pozdrawiam Al.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję:)właśnie ta ilość oczek - pomoc nieoceniona:))Moja kończy 4 w tym miesiącu, ale jest raczej drobniejsza i mniejsza niż pozostałe dzieci w jej wieku..... strasznie mi się ten sweterek podoba.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ten sweterek! Rzeczywiście bardzo ładnie prezentuje się ten wzór, również na mitenkach. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny sweterek. Fantastyczny wzór, a włóczka idealna. Pozdrawiam i zaczynam czytać wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny sweterek, ten motyw liścia jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny sweterek.
    A te mitenki to mnie nieziemsko kuszą. Tylko jakiż ja mam deficyt kasowy - bleeeeeeeeeeee.
    Jesli miałabyś ochotę na wymiankę - to ja chętnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj śliczny jest, też bym chciała taki zrobić dla koleżanki (dorosła kobita) ale nie wiem czy wybrnę przy ujmowaniu oczek na raglan i w rękawkach, mogę liczyć na pomoc w razie czego?? pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Al.:
    wysłałam Ci e-mail.

    Madzik:
    oh,Kochana, ja też cierpię na brak pieniędzy :-(

    Moje smutki,dieta,szydełko i drutki:
    nie wiem czy sweter będzie tak efektowny dla dorosłej osoby. Tak już jest, że co małe to piękne:-)Musiałabyś robić na bardzo grubych drutach. Rzadko zajmuję się opisem wzorów na zamówienie, więc raczej nie będę pomocna :-( W razie czego napisz na mój e-mail, może jednak coś zaradzę.

    Pozdrawiam Wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny!!! Też tkai chcę!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudaaaa! wyczarowałaś noo noo :) nie wiem co bardziej mi się podoba, sweterek czy mitenki :) i żałuję, że nie jestem już małą dziewczynką :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeku, ale cudowny, tez bym taki chciala. Wzor jest fantastyczny i przepieknie wykonany. Rozumiem ze na duzych i puszystych nie bedzie tak dobrze, bo jak piszesz "male jest slodkie". A szkoda bo chetnie bym w czyms tak ladnym poparadowala....:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek!!! Bardzo ładna ta włóczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo bym chciała nauczyć się takich mitenek. Wzór tez jest fajny, choć do końca go nie rozgryzam. A sweterek... jak marzenie! I piękny kolor włóczki...
    Jeśli nie byłby to dla Ciebie problem - czy powiedziałabyś mi, jak zacząć z tymi mitenkami?
    Twoje są prześliczne!
    Będę ogromnie wdzięczna za wszystkie wskazówki.
    Pozdrawiam serdecznie
    lueva@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny sweterek, zarówno pod względem kolorystycznym jak i wzorem. A mintenki rewela, na pewno bardzo mocno grzeją, piękny mają kolor.

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany ale sliczny.sama taki bym chciala miec. a mitenki kolorek cudny a wzorek jeszcze bardziej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo wdzięczny sweterek! bardzo dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. sweter marzenie!!!!mitenki mają fajny ażur, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Moniko jestem pod wrażeniem.Sweterek cudo, a mitenki ....śliczności.
    Bardzo,Bardzo dziękuję za piękną paczuszkę z niespodzianką. Właśnie chwalę się na swoim blogu.
    Zapraszam i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie córeczka prezentowała się na wycieczce...śliczna wełenka i śliczny wzór...
    Podziwiam Twoje zdolności...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny sweter, piękny, ten kołnierz cudny

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek cudny :)
    Chodzi za mną wzorek tych liści, tyle że nie w sweterku a w szalu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. http://splotek.bloog.pl/17 lutego 2012 08:35

    Piękny sweterek.Śledzę twoje prace i gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie pięknie i pomysłowo gratuluję

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...