Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

17 sierpnia 2010

...szydełkowe torebki...

Poniższe torebki to moje pierwsze kroki w tej dziedzinie. Najbardziej jestem dumna z tej różowej ażurowej. 

...pomarańczowa...
...szara...
...ażurowa...
...turkusowa...
...ażurowa...
...półokrągłe...

11 komentarzy:

  1. pierwsze kroki? chyba żartujesz, przecież to małe dzieła sztuki:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pierwsze miłe słowa. Torebki robiłam bardzo dawno, są pracochłonne i wymagają wszycia podszewek, kieszonek, zamków... a z szyciem u mnie średnio. Z pozdrowieniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są wszystkie- co do jednej.
    Wzory sama wymyślasz czy zaczerpnęłaś pomysł z jakiejś stronki??

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy -
    korzystam z ogólnie dostępnych wzorów szydełkowych, ale kształt torebki, fason i rozmiar to już moja inwencja twórcza. Np. torebka szara jest wykonana z częściowego wzoru na dywanik łazienkowy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie przypadkiem trafiłam na Twój blog i buszuję już od dobrych 20-tu minut... Z posta na post buzia coraz bardziej mi się rozdziawia... ;) Cudne rzeczy robisz... A ta zielona torebka rewelacja... Nie dosyć że kolor do którego ostatnio mam słabość, to jeszcze taki cudny, oryginalny kształt... No cudowna jest... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szydełkowe torebki po prostu mnie powalają
    to istne dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej zauroczyły "półokrągłe". Jejciu, że ja tak nie potrafię! =/

    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie torbiczki są bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra!!! Zakochałam się w tej pierwszej:)) Mam teraz całą zimę na wydzierganie sobie też takiej:))

    OdpowiedzUsuń
  10. COŚ WSPANIAŁEGO.BARDZO POMYSŁOWE I JEDYNE W SWOIM RODZAJU
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindos e delicados trabalhos. Amei! Um abraço.

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...