Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

10 kwietnia 2014

...gruby na drutach...

Witajcie:-)


Post miał być nie o swetrach,
ale jeszcze na koniec sezonu wrzucam zdjęcia grubego swetra,
z bardzo grubym splotem.


Pokazywałam ten model dwukrotnie tu klik i tu klik.
Poduszki "się dziergają".


Pozdrawiam ciepło
Monika

17 komentarzy:

  1. Cudowny! Uwielbiam Twoje swetry o grubym splocie - są doskonałe. Cudowny kolor :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko, PIĘKNY! Uwielbiam. Dla mnie siła jest w prostocie, więc jestem oczarowana.
    To znów musiały być ogromnie grube druty. :)
    I zdjęcia... (zawsze mam Ci to napisać) robisz piękne! To białe tło... - ja nie umiem!
    uściski
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja też lubię prostotę i mimo, że czasem pokazuję różne wymyślne rzeczy, to dla siebie wybieram zawsze te proste.
      Co do zdjęć, to dość często wymazuję tło w programie graficznym, bo mimo, że robię zdjęcia na białym, to zazwyczaj wychodzi sine, niebieskawe, bądź szare. Trochę jest z tym zabawy, ale lubię to i oczywiście efekt jest bardzo pozytywny.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. Proste formy zawsze pięknie wyglądają, tak też jest z Twoim swetrem. Moniko, robiłaś z takiej grubaśnej włóczki, czy łączyłaś kilka nitek? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergałam z czterech nitek włóczki Silenzio. Nie udało mi się znaleźć nic grubego, co nadawałoby się na bardzo grube druty, przypominam 28mm. Można by było się pokusić o wydzierganie z grubego bawełnianego sznurka, ale moim zdaniem sweter wyszedłby bardzo ciężki. Przetestowałam kilka włóczek i ta wydaje mi się najlepsza do takiego wyrobu. Włóczka Silenzio nie ma skrętu i dzięki temu w ogóle nie widać, że są wykorzystane aż 4 nitki, dodatkowo włóczka jest dość lekka. Wadą natomiast jest to, że ma motki 50g i muszę zaszywać połączenia nitek, bo przy tak dużych okach, supełki wychodziłyby na wierzchnią stronę swetra. Podobną włóczką jest Filzi, ale jest nieco droższa. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda pasuje do dżinsów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mnie się podobają takie grube swetrzyska. Aż mam ochotę wydziergać coś takiego.
    Najpierw musiałabym sobie jakieś grubaśne druty do takiej robótki sprawić.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny "grubasek" :) kurcze czytam komentarze i myślałam, że robiłaś z podwójnej nitki a tu aż 4? łał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne swetrzysko:)) Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny sweter!!! Tylko od razu mi porządną zimą w górach zawiało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile włoczki potrzeba na ten sweterek?

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...