Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

24 marca 2011

...obszerne w wersji z broszką...

Witam Wszystkich!
I gdzie ta wiosna? U mnie tak ponuro i brzydko... Jestem strasznym zmarzluchem i ciągle mi zimno, a stopy mi zamarzają, brrrr.

Dziś kilka obszernych golfiaków z kolorowymi broszkami. Moim broszkom dzierganym poświecę osobny post.

 
Obecnie pracuję nad męskim swetrem w warkoczowe wzory, to takie ostatnie tchnienie zimy. Firanka do kuchni prawie ukończona, ale mam dwa okna, więc na końcowy efekt trzeba będzie jeszcze poczekać. Nie wiem czy przed świętami dam radę:-(

Na koniec dziękuję Małgosi za wyróżnienie.


A siedem słów o sobie? Hmm...

1. nie pracuję zawodowo. Ukończyłam fizykę z tytułem magistra i bardzo chciałam dalej w tym kierunku podążyć, doktorat, praca naukowa gdzieś w piwnicach uczelni i takie tam... To było moje wielkie marzenie, ale zakochałam się strasznie, później małżeństwo, jeszcze później dzieci, czyli poszłam w kierunku rodziny. Świadomość tego, że już nie spełnię  tego marzenia czasem doprowadza mnie do wielkiego smutku.

2. jestem płaksiwą i łatwo wzruszającą się typową Rybą, lubiącą wszelkie rzeczy ładne. Lubię malarstwo impresjonistyczne, Klimta i sztukę ogólnie pojętą. Taka dusza romantyczno-artystyczna.

3. jestem chyba życiowym tchórzem. Dodatkowo zamartwiającą się pesymistką, ale myślę, że mam dużo szczęścia: wspaniały Mąż i zdrowe fajne Dzieci, ogólnie zdrowe relacje rodzinne. Doceniam to.

4. drażni mnie głupota ludzka i chamstwo!!! 

5. lubię samotność, spokój, ciszę, nocny tryb życia. Właśnie wieczorami i nocami powstają moje prace. Chyba dość dużo pracuję biorąc pod uwagę ilość powstających prac. Dlaczego więc ciągle mam poczucie, że, jak to się mówi, "siedzę w domu i nic nie robię"?

6. marzę o własnym domu gdzieś w zacisznym miejscu, ale koniecznie z dostępem do internetu, by móc cieszyć oczy Waszymi wspaniałymi blogami. I oczywiście nie może zabraknąć tam ogrodu z moimi ulubionymi żółtymi różami, ale oprócz róż uwielbiam kalle i nenufary.

7. jestem skrupulatna we wszystkim co robię, kiedyś byłam maniaczką sprzątania, ale odkąd Dziewczynki zaczęły bałaganić zabawkami, trochę z tym przystopowałam, bo przecież nie samym sprzątaniem człowiek żyje :-)

Pozdrawiam serdecznie! 

14 komentarzy:

  1. Nie martw się, że nie podążasz drogą kariery zawodowej. Ciesz się KARIERĄ RODZINNĄ przez duże K. A golfiki robisz rewelacyjne. Gdzie można odszukać na nie przepis? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas wiosna pełną parą: słońce, krokusy, przebiśniegi, maleńkie listeczki ;-))
    Pozdrawiam tę płaczliwą Rybkę 9moja mama tez Rybka, więc co nie co wiem o Was) ;-)))
    Piękne te golfiki - jestem w nich dosłownie zakochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy tworzysz ;) Pozdrowienia dla Rybki od Bliźniaka który też lubi ładne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko takie piękne! albo jeszcze piękniejsze...!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rewelacyjne. A najbardziej podoba mi się pierwszy piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kominy!!!!
    Czy mogłabym uśmiechnąć się do Ciebie o wzór na takie cudo.Jeśli to nie kłopot to poproszę!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie,a w wolnej chwili zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się Twoje prace.

    mimo że Cie nie znam nie uważam zebys bylo zyciowym tchórzem- poświeciłaś swoje życie zawodowe dla kilku najbardziej kochających Cie osób - wielkie wow! dla mnie to objaw odwagi a nie tchórzostwa! pozdrawiam ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne golfiaki... Mimo ciepła na dworze człowiek chciałby taki golfiak posiadać... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. SAME CUDNOŚCI U CIEBIE, CZY MOGŁABYŚ WPAŚĆ DO MNIE CHOCIAŻ NA CHWILKĘ ?
    ZAPRASZAM I POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały blog. cudo rzeczy - i masz talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ostatnio jakoś mniej publikacji, ale staram się jak mogę i wkrótce nowe posty z nowymi "udziergami".
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...