Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

31 sierpnia 2017

...knit Bomber...

Swetry typu Bomber są jednym z moich ostatnich projektów.

 
  

Wykonałam kilka sztuk latem z myślą o chłodnych letnich wieczorach,
ale wczesną jesienią również dobrze się sprawdzą.

 
  

Bardzo sympatyczne myślę, takie w stylu lat 70-tych.

  

Wykonałam też z innymi rękawami, ale te czekają na zdjęcia.
Chcę mieć trochę zdjęć z jesiennymi drzewami, więc jeszcze zwlekam z nową sesją.

 

Teraz zaczyna się sezon "dziergawczy",
więc ze względu na zamówienia bieżące pewnie znowu na trochę zniknę
chyba, że trafi się coś nowego, fajnego.
W tak zwanym międzyczasie pracuję też nad nowymi swetrami na zimę,
ale nie wiem czy uda mi się je w tym sezonie ukończyć.
 Pozdrawiam i do miłego
Monika

Swetry dostępne w sklepie:
 
 

6 komentarzy:

  1. Oryginalny projekt! Ciekawe te rękawy!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek wygląda bardzo oryginalnie! Podoba mi się to że dobrana.jest do niego gruba włóczka i tworzy ciekawą fakturę. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniczko wspaniały.
    Jestem zachwycona dziełami jakie stworzyłaś,widzę że pomalutku do przodu ,powodzenia w interesach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomalutku do przodu, ale doba za krótka, bo co rusz muszę ogarniać jakieś nowe rzeczy z działalnością związane i na dzierganie coraz mniej czasu - pomysłów mnóstwo i staram się je powoli wdrażać w życie. Obecnie pracuję nad nowymi modelami swetrów, ale całość chyba ukończę w przyszłym sezonie, bo udało mi się na razie wydziergać tylko dwie sztuki. Wkrótce pokażę. Również pozdrawiam :-)

      Usuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...