Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

31 sierpnia 2017

...knit Bomber...

Swetry typu Bomber są jednym z moich ostatnich projektów.

 
  

Wykonałam kilka sztuk latem z myślą o chłodnych letnich wieczorach,
ale wczesną jesienią również dobrze się sprawdzą.

 
  

Bardzo sympatyczne myślę, takie w stylu lat 70-tych.

  

Wykonałam też z innymi rękawami, ale te czekają na zdjęcia.
Chcę mieć trochę zdjęć z jesiennymi drzewami, więc jeszcze zwlekam z nową sesją.

 

Teraz zaczyna się sezon "dziergawczy",
więc ze względu na zamówienia bieżące pewnie znowu na trochę zniknę
chyba, że trafi się coś nowego, fajnego.
W tak zwanym międzyczasie pracuję też nad nowymi swetrami na zimę,
ale nie wiem czy uda mi się je w tym sezonie ukończyć.
 Pozdrawiam i do miłego
Monika

Swetry dostępne w sklepie:

 

4 komentarze:

  1. Oryginalny projekt! Ciekawe te rękawy!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek wygląda bardzo oryginalnie! Podoba mi się to że dobrana.jest do niego gruba włóczka i tworzy ciekawą fakturę. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey very nice blog!

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...