Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

07 sierpnia 2017

...druga część "knitwear for the summer"...

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią pokazuję drugą część letniej kolekcji.


Są to bluzki zaplanowane kilka lat temu,
kupiłam wówczas włóczkę na kilka sztuk, ale  niestety musiała odleżeć swoje.

 
 

O tego typu bluzkach możecie poczytać szerzej tutaj (klik).
Wykonałam dwie sztuki dość dawno temu na próbę i wiedziałam,
że kiedyś powrócę do tych projektów, co zdarza mi się rzadko.

 

Są to same unikaty, ponieważ dopiero w trakcie pracy planowałam jak ułożyć kolory,
zupełna improwizacja.
Są raczej nie do powtórzenia, wplatałam stare resztki włóczek.

 

Każdą można nosić zarówno na prawą, jak i lewą stronę.
Fason luźny, oversize.

 

Powyższe są wykonane pogrubianym ściegiem.
Wykonałam też jedną trochę na wzór tej (klik) z tasiemkowej bawełny
i tutaj również częściowy powrót do starego projektu.

 
 

Pozdrawiam
Monika 


ps/ większość jeszcze dostępna w sklepie:
Zapraszam.

6 komentarzy:

  1. Piękna cała kolekcja, taka nowoczesna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne bluzki - proste w formie, we wzorze; bardzo udane projekty! Podoba mi się każda!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałoby się powiedzieć "im mniej-tym więcej". Często tu zaglądam i prostota w Pani pomysłach mnie urzeka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zrobione i świetnie pokazane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie skomponowane kolory. Piekne sa te bluzki, ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają. Świetne pomysły

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...