Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

14 czerwca 2014

...tęczowe bikini...

Dziś wspominane zaległości fotograficzne.
Mam jeszcze sporo poduszek w różnych kolorach,
a wszystko zgodnie z akcją pozbywania się zapasów włóczkowych.
Trochę włóczek mi ubyło :-),
ale też trochę przybyło, więc rachunek na zero.


 W ubiegłym roku dziergając bikini z pacyfką (klik),
zrobiłam kilka wstępnych wersji kolorystycznych,
by dobrze dobrać zamówione kolory.


Po kilku próbach zostały mi tutaj majtki, tutaj biustonosze,
więc postanowiłam się za to w końcu wziąć, bo ubiegłego lata nie dałam czasowo rady.
 

Wstępnie zrobiłam dwa komplety, ale zostały mi jeszcze dwa kolejne.


Raczej wątpliwe, że w tym roku uda mi się je ukończyć :-),
ale kto wie.

 

Włóczka, z której są wykonane to Myra i Begonia, 100% bawełna,
dlatego nie polecam takich kostiumów do wody lecz jako opalacze,
bądź fajne dodatki pod plażowe sukienki lub tuniki.


Pozdrawiam weekendowo
Monika

14 komentarzy:

  1. Piękne kostiumy!!! Cudnie połączone kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kostiumy. Takie wakacyjne :) Szkoda, że wyglądałabym w nich jak hipcio. Ale może kiedyś.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kostiumy są piękne. Połączenie kolorów bardzo letnie, radosne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) idealne na lato pod bluzki;) bo nad morze to chyba nie zabrałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te bikini, gdybym była o kilka kilo młodsza :-) sama bym w takie wskoczyła, pozdrawiam!
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne! Szkoda, że już niestety nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy zestaw kolorów bardzo mi się spodobał.Może tak wydziergam sobie korale w takich odcieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, takie tęczowe-zawsze mi się podoba połączenie takich żywych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie tu nie było. To różowe swetrzysko z poprzedniego wpisu bardzo mi się podoba;-wykonane wzorem ryżu wygląda wyjątkowo plastycznie. Super !!!
    Kostiumy bikini fajne i jakie ładne połączenie kolorków. Do plażowania na sucho idealne, bo do kąpieli to jednak wolę te tradycyjne szybkoschnące.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te stroje :) szczególnie podoba mi się ten pierwszy - cały kolorowy :)

    A dlaczego odradzasz kąpiele w nich? Przecież bawełnie nie szkodzi woda, nie rozwleka się (szczególnie dziergana na szydełku) nie robi się przezroczysta, ani niż takiego? O jakich jej negatywnych cechach nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka bawełniana sztywnieje w wodzie i bardzo długo schnie. Nie jest przyjemnie, po wyjściu z wody, mieć sztywny kostium na sobie i długo leżeć na słońcu, by choć trochę wysechł. Może to kwestia gustu, ale ja z powyższych powodów odradzam.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Hello,
    Thank you for your visit on my blog and welcome to among my Regular Guests.
    Best regards from Poland :-)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...