Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

29 czerwca 2012

...już czas na bikini...

Koniec roku szkolnego, wakacje, upał na dworze...
Bikini wykonałam z bawełny merceryzowanej Almina i Myra. Projekt zupełnie improwizowany :-)

 

Wspaniałego weekendu
Monika

13 komentarzy:

  1. Ale cudnie zrobiłaś to bikini! A ten kolor zgaszonego różu zachwycający! Ach, tylko figurę mieć i w takim stroju na plaży furorę można zrobić! :) Projekt zaimprowizowany celująco!
    Pozdrawiam ciepło! :) - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne bikini, mi tez ten rozowy podoba sie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no rozbudza wyobraźnię :)Pewno fantastycznie będzie się prezentował na właścicielce :)
    Pozdrawiam


    Agata
    (dawniej bizuteriazfilcu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te stroje. Są niby proste ale są niezwykle wyszukane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to bikini ale tylko dla modelki.Mój XXL to by dopiero była atrakcja.Gratuluję piękna robota.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe bikini ! Miałam kiedyś takie Mama mi zrobiła , bardzo mi się podobało i byłam z niego dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci takiej umiejętności improwizacji :) ja już chyba 3 różne schematy z sieci wypróbowałam pod kątem zrobienia bikini właśnie i klapa totalna :/ po zrobieniu miseczki zawsze okazywało się, że jest niekształtna i zbyt szpiczasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa, przez ten etap również przechodziłam i też nie było dobrze. Po prostu trzeba się zdać na swój instynkt i umiejętności, tu coś dodać, tam coś ująć i najważniejsze - po każdej nieudanej próbie podjąć kolejną.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. Aha świetne!!!Też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są :)) Tylko czy ta bawełna dobrze spełni swoją rolę? Słyszałam, że do bikini najlepsze sią mikrofibry... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie powinnam była napisać "stroje do opalania", bo bawełna absolutnie nie sprawdzi się w wodzie. Powyższe stroje są fajne dla takich osób jak ja, które unikają wody, ale nie słońca.
      Pozdrawiam w ten upalny dzień :-)

      Usuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...