Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

14 marca 2011

...ażurowe mitenki na wiosnę...

Witam Wszystkich wiosennie!

Weekend minął na spacerach przede wszystkim i mam nadzieję, że marzec nie uraczy nas już śniegiem. Powietrze pachnie tak wiosennie...
Jeśli chodzi o tworzenie, to skupiłam się na firance, ale robię sobie od niej przerwy i  wydziergałam trzy pary ażurowych mitenek:



Na koniec chcę podziękować Wam wszystkim za urodzinowe życzenia i przemiłe komentarze pod poprzednim postem. DZIĘKUJĘ! To bardzo budujące i zachęcające do dalszej pracy. Dość często mam problemy z tym, by się wziąć za coś nowego. 

Pozdrawiam słonecznie :-)

7 komentarzy:

  1. śliczne ażury.
    Dzięki za odpowiedż/.tak myślałam że padisah ale tej wełny w kolorach z niebiesko-zielonej-nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne polaczenie drutow i szydelka!!!
    Sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. no i jak zwykle produkcja wrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę, że TY masz jakiekolwiek problemy za wzięcie się za coś nowego ;-) To brzmi jak "ciepły śnieg" :-P
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest myśl! Na wiosnę coś ażurowego.. piękne te mitenki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne. Bedę u Ciebie częstym gościem:)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...