Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

28 stycznia 2016

...dziergane rękawki...

By nie zniknąć znowu na długi czas napiszę dziś o drobnym dzierganiu, a mianowicie o rękawkach.


Wydziergałam kilka par w ramach akcji pozbywania się zapasów włóczkowych.
Akcję uaktywniam raz na jakiś czas i niby góra z włóczkami topnieje, ale...


...ostatnio jednak zamówiłam znowu wiele włóczek w pojedynczych motkach na próbki, 
więc bilans na zero.


Właśnie tych pojedynczych motków mam najwięcej.
Z nich najlepiej dziergać jakieś drobne rzeczy, coś niewielkiego - czapki, rękawiczki...

 

Rękawki świetnie się sprawdzają do paszcza z szerokimi rękawami.
Pole do popisu pod względem ściegów jest tutaj ogromne.
Na początek zrobiłam klasycznymi ściegami.
 

Wydziergałam też kilka kolorowych obszernych golfiaków.


Pozdrawiam
Monika
 

9 komentarzy:

  1. Takie rękawki to rzeczywiście świetny pomysł. I wykorzystanie zalegających resztek. Sama się skuszę na 1 lub 2 pary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drobne dzierganie...hmmmm.... jak dla mnie roboty po łokcie ;) dosłownie i w przenośni ;)
    rękawki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości ! Fantastyczne rękawki i śliczne kominy :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu ślicznie i praktycznie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawki świetne. Kominy w świetnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rękawki za ich nieograniczone możliwości dopasowania do wszystkiego co noszę:)
    Twoje są cudne!!! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. pod płaszczem się mieści, grzej ręce i jeszcze fajnie wygląda :)
    Kominy, zwłaszcza ten kolorowy a może i nie zwłaszcza, oba piękne :)
    A tak na marginesie Ty to nazywasz drobnymi a ja głupia dzisiaj czapkę na szydełku zrobiłam i się cieszyłam :) No nic trza się brać w garść :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm, nie myślałam nigdy o takim pomyśle rękawków. Chyba sobie muszę takie sprawić...

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna kolekcja sie już nazbierała, zima nie straszna:)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...