Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

10 marca 2017

...szmaragdowy kardigan...

Witam Was już weekendowo.


Dziś post o zielonym kardiganie,
który zapowiadałam w ostatnim poście - moja ostatnia praca.


Kolor przepiękny, sweter niezwykle miły w dotyku, aż nie chce się go zdejmować.

 

Doskonały na nadchodzącą wiosnę, projekt według poprzednich kardiganów (klik):

 

Sweter jest oczywiście bezszwowy, ten model nieco krótszy niż poprzednie i dodałam kieszenie.


Pozdrawiam i życzę wypoczynku na weekend
Monika

14 komentarzy:

  1. Piękny!!!

    Pozdrawiam - Maria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor włóczki i świetny model.Włóczka wygląda na mięciutką i przyjemną w dotyku. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jak wszytskie. Ja próbuje zrobic na drutach sweter, ale puki co mam wrażenie, że wiecej pruje niż dziergam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Przepiękny kolor, niezwykle dopracowany. Wygląda na milusi i ciepły. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, jaka to wełna ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszanka wełny merynosowej z alpaką.

      Usuń
  6. Cudowny:) zresztą jak Pani cała kolekcja mięciutkich kardiganów:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny piękny kardigan! I w kolorze moim ulubionym:)) Fantastyczny!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny! Prezentuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter fantastyczny!!!! a możesz podać nazwę włóczki?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na bardzo niemiłe doświadczenia, od pewnego czasu nie udzielam i nie publikuję żadnych informacji na temat swoich projektów. Proszę o uszanowanie mojej decyzji.

      Usuń
  10. Piękny kolor. Sweter wygląda bardzo przytulnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...