Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

24 października 2011

...akcja - pokaż torebkę...

Witajcie!
Postanowiłam dołączyć się do zabawy zorganizowanej przez Dagi i pokazać swoją torebkę. Torebki i buty to moja słabość, ale zazwyczaj wybieram czarne i ciemne brązy. W zasadzie nie potrafiłam się zdecydować, którą pokazać, bo mam ich trochę, ale pokażę dwie, z którymi najczęściej się poruszam. Torebka brązowa, już wiekowa, skórzana jestem do niej bardzo przywiązana:

 
W zasadzie dość długo jej nie nosiłam, bo na ciągłe poruszanie się z dziećmi najlepszym i najwygodniejszym rozwiązaniem dla mnie jest torebka listonoszka. Mam wówczas wolne dwie ręce. Gdy wychodzę z dziećmi, to zawsze mam ją ze sobą:


Jestem zwolenniczką średnich rozmiarów torebek. Małe wydają mi się zbyt dziecinne, a dużych unikam, bo nosiłabym w nich cały dom :-) 
Tutaj link do torebek przeze mnie wydzierganych (klik).

A Wy co zazwyczaj nosicie?
Pozdrawiam gorąco!

4 komentarze:

  1. Swietne! Monika dziekuje za wziecie udzialu w zabawie. Te robione przez Ciebie- zaniemowilam! Sliczne!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebki, ta brązowa mi się podoba! O... nawet rymem zapachniało:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na stanie obecnym mam najwięcej letnich torebek bo;skórzaną workową beżową i 3 średniej wielkości filcowane przez Galinę z pięknymi kwiatami i akwarium,2 mniejsze w tym jedna do ręki zimowa szaro-czarna z czerwonymi różami od Filcant.Na zimę mam skórzane wszystkie ;noszone na ukos-bo wygoda 2 czarne i jedna brązowa,piękna czarna do ręki-antyk na wyjątkowe wyjścia,camel mniejsza na krótkie spacery do kurtki skórzanej i kilka mniejszych do różnych wieczorowych wyjść.Nie wsponimam o tych które powydawałam :o)Portfeli też mam kilka.Wiem może to zajob,ale każdy ma swojego bzika.Z szalami i chustami mam podobnie,do tego rękawiczki w różnych kolorach i wzorach z wełny jak i skórzane.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubię mieć wolne łapki zawsze, więc torba na ramię to coś dla mnie :) no i nie może być też zbyt mała, bo lubię jeździć często rowerkiem do miasta, a wiadomo, czasem się skoczy do sklepu i coś tam w tą torbę musi się zmieścić ;) ale nie żeby zaraz pół sklepu! ;)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...