Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

05 maja 2013

...ażurowy...

Witam Was po dość długiej przerwie. 
Na początku dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które u mnie zostawiacie. 
Zazwyczaj staram się Was odwiedzać i rewanżować się, 
ale ostatnio mało mnie w blogowym świecie 
i stąd te podziękowania zbiorowe.


Mam nadzieje, że będę miała więcej czasu na odwiedzanie Was. 


Ja jak zwykle nie próżnuję i dziergam nieustannie, 
ale są to rzeczy, które już pokazywałam i nie publikuję ich po raz kolejny,
by Was nimi nie zanudzać.


Ukończyłam oczywiście wspominany w poprzednim poście pled, ale nie mam jakoś czasu zabrać się za jego obfotografowanie. Może w następnym poście.


Ostatnia moja nowa paca to szydełkowy sweterek. 
W sam raz na wiosnę, a i w lecie świetnie się sprawdzi. 


Co do danych technicznych:
- projekt mój, bo dziergałam bez schematu, ale inspiracja pochodzi stąd (klik),
- włóczka - Amande Cheval Blanc (90%bawełna, 10%kaszmir),
- szydełko 3.5,
- zużycie włóczki dla rozmiaru M - 7 motków ciemnej i 3 motki jasnej (razem 500g),
- czasu pracy nie mierzyłam, ale było tego dość sporo, bo spasowanie szczególnie kwadratu na plecach wymagało mnóstwa prób.

Pozdrawiam Was słonecznie i do następnego
Monika

9 komentarzy:

  1. Co mi się bardzo podoba w tym sweterku? Przód, boki i zapięcie bardzo eleganckie, ściągacze równiutkie, wysmakowane połączenie kolorów, kliny z tyłu, podkreślające sylwetkę, tylko po co ta kwadratowa łata? Fajnie, że wróciłaś na blog, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj,
    bardzo piekny sweter, podziwiam jak fajnie zrobilas go szydelkiem, super pomysl,
    ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, bardzo! Ale ja jednak wolę prace na drutach, a w Twoim wykonaniu zawsze są prześliczne.
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Moniko, naprawdę rewelacja! Bardzo oryginalny i dopracowany w każdym szczególe - te ściągacze i nawet guziki! Super! I to w dodatku na szydełku! Podziwiam jak zawsze :):):) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie zrobione raglany podoba mi sie bardzo pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam ..... nie mój kolor, ale w innej barwie byłby idealny ...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny jest ten sweterek, zestaw bawelny i kaszmiru super ! Kolor jest bardzo spokojny ale tez bardzo uniwersalny. Pozdrawiam, Kasia z http://kasiaknits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że dla odmiany chwyciłaś szydełko w ręce - jak zwykle czy na drutach czy na szydełku uzyskałaś fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...