Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

10 marca 2014

...zwykły szaraczek...

Dość długo powstawał sweter, o którym dziś napiszę.


Niby prosta sprawa, bo w założeniu był prosty krój, gładki prawy dżersej,
zwykłe raglanowe rękawy,
ale gdy doszłam do wycięcia na dekolt, jakoś nie mogłam go ukończyć.
Łódkowe zakończenie mi nie pasowało, półokrągłe również.


Zakombinowałam i zrobiłam w niby- serek.
Co istotne, nie ma w swetrze żadnego szwu,wykończenie przy szyi, to zupełna improwizacja.
Brzegi swetra wykończyłam szydełkiem.

 

Dane do swetra w rozmiarze S/M:
- projekt własny,
- włóczka Austral Katia - 50% wełna merino, 50% akryl - kolor nr77,
- druty nr 4, szydełko nr 3.5,
- zużycie włóczki - lekko ponad 6 motków,
- czas pracy - zliczone 12godzin plus dużo godzin na ww. poprawki :-)


Na pożegnanie dedykuję Wam piosenkę z życzeniami udanego tygodnia.


Pozdrawiam w słoneczny dzień
Monika

19 komentarzy:

  1. Ten raglan jest niezwykły! To co zrobiłaś z rękawami strasznie mi się podoba! Nigdzie czegoś takiego nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny i ile kombinacji można z nim zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały szaraczek :-) Świetny sweterek, a dekolt najbardziej mi się nim podoba :-)
    Tobie również życzę dobrego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu dla Ciebie za ten oryginalny raglan. Nie mogę dojść, jak go robiłaś. Wykończenie swetra też ciekawe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweter. Nie pytam nawet jak zrobiłaś rękawy, bo i tak nie zrozumiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywność Twoja nie zna, przepiękny, elegancki i z dużą klasą. Gratuluję. Raglan bardzo pomysłowy. GRATULUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny taki zwykły będzie pasował do wszystkiego:))

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter śliczny
    korale również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalne wykończenie przy szyi. Czy napiszesz jak robiłaś ten sweterek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam, wykończenie przy szyi to improwizacja, wyszło tak w trakcie pracy. Nie tworzę opisów, bo szkoda mi na to czasu. Możliwe, że kiedyś, ale obecnie nie przewiduję.

      Usuń
  10. Niby zwykły a jednak. Wgapiam się i wgapiem i nadal nie wiem jak powstał ten reglan ;) Chyba cały w nim urok dla dziewiarki, że niby prosto ale jednak nie wiadomo jak. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  11. jest po prostu idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wcale nie taki zwykły, świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny Ci wyszedł ten niezwykły zwyklak. Ma idealny kolor pasujący do wszystkiego.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały, wręcz doskonały. Bardzo ciekawe rozwiązanie reglanu i dekoldu. Idealne wykończenie. Babrdzo, bardzo ładny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby zwykły niby prosty a jednak to wykończenie daje mu to coś, co go wyróźnia.

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...