Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

16 stycznia 2016

...sweter bucle...

Ostatnia praca: sweter czarny bucle.

 

Tył dłuższy od przodu, boki lekko zaokrąglone, całość lekko zwężana ku górze,
rękawy rozszerzane ku nadgarstkom, raglanowe, surowe wykończenie dekoltu.

 

Włóczka niezwykle trudna w pracy, bo supełki ciągle się plączą, zaciągają,
trudno liczyć rzędy i jeszcze dodatkowo czarny kolor.

 

Sweter raczej oversized, dość szeroki.

  
 Miłej i spokojnej niedzieli
Monika

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sweter. Jest w nim dokładnie to co lubię. Prostota i oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio boucle za mną "chodzi"ale skoro się z tego typu włóczki ciężko dzierga to sobie na razie odpuszczę. .. sweterek świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt. Ostatnio przyciągają moją uwagę "workowate" swetry i chętnie w nie wskakuję, choć schudłam :) to wspaniale się w nich czuję :)
    Włóczka fajnie wygląda w tym projekcie, szkoda tylko, że jak piszesz ciężka w robocie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! Doskonały kolor i bardzo ciekawa faktura włóczki - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...