Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

28 kwietnia 2017

...komunijne dodatki...

W tym roku udało mi się wydziergać małe co-nieco do Pierwszej Komunii.


Ostatnimi laty nie wyrabiam się z innymi zamówieniami przed sezonem komunijnym
i nic w tym kierunku niestety nie robiłam.


Kiedyś pokazywałam woreczki komunijne (klik).


W tym roku tylko jeden woreczek oraz kilka par szydełkowych rękawiczek.


Kajecik zapisany i zarysowany pomysłami, ale co z tego gdy czas nie pozwala.
Może w przyszłym roku uda się zrobić coś więcej :-)


Z pozdrowieniami
Monika

10 komentarzy:

  1. Coś pięknego. Gratuluję talentu. Robisz tyle przepięknych rzeczy. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się przede wszystkim nie stać w miejscu i unikać monotonii. Próbuję różnych rzeczy, różnych technik, wielu się uczę lub szlifuję warsztat, realizuję przeróżne projekty, by najzwyczajniej nie zabiła mnie rutyna. Nie mogłabym robić np. tylko czapek lub tylko swetrów. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Takie drobiazgi chyba więcej czasu potrzebują, niż większe projekty. Ale delikatność i finezyjność ich jest przecudowna! Piękne dodatki stworzyłaś!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to święta prawda. W tym woreczku chowanie nitek doprowadzało mnie do szału :-) ale niezwykle lubię tę koronkę. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Przepiękne drobiazgi!! Aż żałuję, że mam synów i to dorosłych. ale może kiedyś pojawią się wnuczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rękawiczki i torebeczka są przepiękne. Nie ma to jak ręcznie robione dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko koronki przecudnej urody! Takie delikatne! Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda Ci się więcej pomysłów wcielić w życie, bo są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...