Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

05 stycznia 2011

...witam w Nowym Roku...

W Nowym Roku życzę Wszystkim dużo zdrowia i radości, dużo zrozumienia, ciepła i miłości, powodzenia na każdej płaszczyźnie życia i pogody ducha!

Ja już na początku tego roku dostałam miłą paczkę od Agnieszki. Wszystko urocze, dziewczynki bardzo zadowolone. Młodsza córka Nika myśli, że Mikołaj będzie przychodził codziennie, bo nadal dostaje gwiazdkowe prezenty :-)

Nie znalazłam jeszcze odpowiednich miejsc dla tych nowości, bo jeszcze mam świąteczne ozdoby, ale to już niedługo. Wianek na razie leży pod stroikiem, już sypiącym się niestety.

A oto prezenty od Agnieszki :


Agnieszko, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...