Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

09 sierpnia 2011

...bielizna...

Witam Was Wszystkich!
U mnie dziś bardzo wietrznie i chłodno mimo, że słonecznie.
Moja Maja skręciła nogę w kostce i ma założony gips na dwa tygodnie.
Jestem uziemiona w domu.
Ona w zasadzie bardziej,
bo chodziła od początku wakacji na zajęcia w bibliotece: rysowanie, malowanie, bibuła, gotowanie, pieczenie...
Bardzo Jej się podobało, ale cóż, szkoda.

Wzięłam się za bieliznę.
Kilka par stringów, mój projekt.
W wersji normalnej zrobiłam w rozmiarze M.
Bielizna jest bardzo delikatna, czego niestety nie widać na zdjęciach,
wykonana z merceryzowanej bawełny, nie drapie i tym bardziej nie uczula.
Oczywiście wszyłam wkładkę również wydzierganą szydełkiem.

 
  
Wcześniejszą moją bieliznę można obejrzeć tutaj.
Serdeczności!

9 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te pierwsze , oj narobiłam się stringów kiedyś.............

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te majteczki, strasznie mi się podobają!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na te nabieram ochoty aby coś takiego wydziergać...podobają mi się pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bajery po prostu! i jakie seksowne-gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bieliznę wyczarowałaś :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, zarówno bielizna, jak i golfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne :)i tak ladnieleza :)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...