Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

04 grudnia 2011

...na czerwono...

Witajcie w niedzielne już popołudnie!
W świecie blogowym widać już ruchy w kierunku świąt, czerwień króluje. U mnie też dziś na czerwono, ale ze świętami nie ma to nic wspólnego. Ja nie należę do zwolenników strojenia domu w listopadzie czy w początku grudnia, więc akcentów świątecznych jeszcze u mnie nie upatrzycie.

Wydziergałam komplet: rękawiczki z klapką, czapka, obszerny golfiak. Niestety zdjęcia nie najlepszej jakości, bo u mnie dziś bardzo ponuro.

  
Pozdrawiam i do następnego:-)

14 komentarzy:

  1. Piękne kolory i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te czerwienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! Zazdrość jest uczuciem niskim, którym się brzydzę z całego serca. Ale tak bardzo jak się brzydzę tak zazdroszczę - zwłaszcza czasu! Piękne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, przecudny komplet!!!!! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet. Zwłaszcza rękawiczki robią wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle zachwycasz. Czerwień rzeczywiście piękna, muszę wykombinować coś w tym stylu do mojej czarnej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale to wszystko piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic, tylko zazdrościć!!!
    Cudny zestaw w ciepłym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powalił mnie ten komplet. Chętnie przygarnęłabym taki golfiak i rękawiczki.Mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności. Wszystko cud, miód.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne rzeczy potrafi Pani wydziergać na swoich drutach - zwykłych czy zaczarowanych?

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...