Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

22 lutego 2013

...zupa krem z marchwi...

Mam dzisiaj dużo energii, a to za sprawą słońca, którego dziś od rana bardzo dużo. Nawet śnieg przestał padać.  Pięknie jest:-)
Posprzątałam już mieszkanie, zrobiłam zupę i upiekłam biszkopt na weekendowe ciasto. Jeszcze tylko reszta obiadu i krem do biszkoptu. No i oczywiście dzierganie, ale to chyba wieczorem.
 

Zaniedbuję trochę blog kulinarnie, więc postanowiłam dziś podzielić się przepisem na wspaniałą zupę-krem z marchwi z grzankami. Mam mnóstwo przepisów w domu, sporo kulinarnych ksiąg, ale dość rzadko z nich korzystam. Dlaczego? Nie wiem. Ale czasem mam przebłyski by do nich zajrzeć. Zazwyczaj udaje mi się odkryć fajny przepis.

A jak jest z tym u Was? Też zbieracie przepisy, ale rzadko z nich korzystacie?


Wyszperałam przepis z jakiejś gazety i jest zupa.


Osobiście bardzo lubię przecierowe zupy, ale że domownicy nie bardzo za takimi przepadają, dość rzadko je robię. Dzisiejsza zupa jest jednocześnie dość ostra dzięki imbirowi (lubię imbir)  i sporej ilości pieprzu, a jednocześnie orzeźwiająca dzięki dodatkowi soku z pomarańczy. Szczerze mówiąc myślałam, że będzie lekko zamulająca, bo marchew jest przecież słodka, ale nie. Pyszna. Szczerze polecam.


Poniżej przepis gotowy do druku, gdyby ktoś chciał spróbować. Wystarczy otworzyć go w nowym oknie.


Życzę Wam wspaniałego weekendu
Monika

16 komentarzy:

  1. ooooooooooo ciekawa , zupy z marchwii jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie zupy krem , na pewno skorzystam :)
    a z przepisów korzystam zwłaszcza jak juz wypróbuje i mi zasmakuje przepisuje do kajecika i robię
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm, wygląda apetycznie. Ja ostatnio jadłam zupę pomidorową z soczewicą, nigdy bym nie wpadła, że mozna to razem zmiksować, ale było pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo smakowicie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie, w smaku pewnie zbliżona do dyniowej z imbirem.

    OdpowiedzUsuń
  6. zupa wygląda pięknie, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam krem z marchwi a twój wygląda niezwykle apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam mniam :) Piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jadłam jeszcze takiej zupki- ale po Twojej prezentacji pewnie spróbuję :) Kolor obłędny. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy przepis, chętnie spróbuję :)
    Serdecznie zapraszam na Candy w Skarbnicy Pomysłów
    http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/02/candy-zapoznawczo-przydasiowe.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Dziękuję za miłe słowa, już pędzę Cię odwiedzić. Facebooka bojkotuję, nie posiadam na nim profilu i raczej nie zamierzam go tworzyć.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  13. Dziękujęmy za taki pyszny post! ja także uwielbima krem z marchwi i robie go na ostro, z czosnkowymi grzankami wg przepisu wloskiego kucharza Gino D'Acampo. Pychotka!!

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...