Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

06 września 2014

...z krótkim rękawem...

Witajcie w sobotnie słoneczne popołudnie.
Nie sądziłam, że aż tak dobrze zostanie przyjęta szara lniana bluzka. 
Dziękuję za przemiłe komentarze!


Wspominana wcześniej dżinsowa w podobnym stylu właśnie schnie na balkonie
i na dniach ją pokażę. Zapewne też się spodoba :-)


Dzisiaj sweterek w sam raz na chłodniejsze dni wrześniowe.

 
Prosty krój, krótki rękaw, wykorzystana włóczka bardzo miękka i przemiła w dotyku.
Na pewno nie raz do niej powrócę.
Oba wzory z wykorzystaniem podnoszonych oczek.

 
W tym swetrze są wszywane rękawy,
i miałam nadzieje, że w końcu uda mi się wypróbować wrabianie rękawów od góry,
ale zabrakło czasu na naukę.
Mam nadzieję, że kiedyś wypróbuję :-)
Dość dawno dziergałam sweter z takimi rękawami.


Dane do rozmiaru S/M:
- projekt na podstawie modelu z czasopisma Sandra nr8/2014, ale wzór bardzo zmodyfikowałam, bo oryginał bardzo się rozciągał/rozchodził,
- włóczka BigMerino Drops 100% wełna merynosowa, kolory róż 16, mokka 08, brąz 05 - zgodnie z kompozycją Klientki :-)
- druty nr 5,
- zużycie włóczki - prawie 10 motków (po 3 motki różu i brązu oraz 4 motki beżu).



Pozdrawiam
Monika

19 komentarzy:

  1. Kolejna śliczna bluzeczka. Misterna robota i pięknie dobrane kolory. Obie wersje wyglądają super i ta na lato i ta na chłodniejsze dni. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się ten sweterek układa, a dobór kolorów współgra ze sobą. Nawet nie sądziłam, że róż może pasować do brązu. Zawsze zawieszam oczy na staranności wykonania - w Twoim sweterku cała perfekcja!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brąz, oprócz czarnego i szarego, doskonale współgra z większością kolorów. Świetnie wygląda z niebieskim, pomarańczowym, zielonym, itd. Ja bardzo lubię połączenie brązu z turkusem :-)

      Usuń
  3. Super sweterek. Kolory jak najbardziej do siebie pasują i jest na pewno twarzowy.
    Ciekawy wzór zastosowałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, piękne kolory i doskonale dobrany wzór, ładnie to wszystko się ze sobą komponuje :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko śliczny sweterek ,zawsze podobały mi się wzory z podwieszaną nitką ,bluzeczka wygląda świetnie robiona tymi ściegami.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bluzka, podoba mi się w niej wszystko - kolory, wzór, krój, krótki rękaw i wykonanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak takie cudeńko się robi, ale woow... Też taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo!!! i zdecydowanie lepiej prentuje sie na żywej modelce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały sweterek :-) Śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. alez śliczna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek. Bardzo ładny zestaw kolorów.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory jak i sam wzór...! no projekt jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweterek !!! Śliczne, spokojne kolory. Wykonanie perfekcyjne :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...