Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

20 maja 2015

...oliwkowe bolerko...

Letnie, bawełniane bolerko.

 
 

Dane do rozmiaru S/M:
- projekt - na podstawie bolerka z czasopisma "Dama w swetrze" nr 5-6 2015,
- włóczka - Joker8 - 100% bawełna, kolor oliwkowy nr 298,
- druty nr 4.5,
- zużycie włóczki - 5 motków. 


Pozdrawiam
Monika

5 komentarzy:

  1. Nic tylko wyglądać lata :) Bolerko pierwsza klasa :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) chociaż mi troszeczkę brakuje jakiegoś zapięcia może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oryginale bolerko było wiązane, ale Klientka nie chciała, więc jest niewidoczne zapięcie na zatrzaski.

      Usuń
  3. Śliczne! Podoba mi się takie połączenie ażuru i gładkiego wzoru - prostota i czar:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo ciekawie wykonane. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...