Blog powstał 13.08.2010r.
...teksty i zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa. Uszanuj moje prawa do nich (ustawa z dnia 4. lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Zdjęcia z innych źródeł są opatrzone odpowiednią adnotacją...

----------- Translate ----------

28 marca 2011

...kamizelka dla dziewczynki...

Witajcie!
Tak na szybko wydziergałam szydełkiem długą kamizelkę dziewczęcą. To taka lekka odskocznia od męskiego zimowego swetra, którym w szczególności się teraz zajmuję.


Fioletowa włóczka Elian Nicky, podwójna nitka, szydełko 4.5. Skorzystałam z tego wzoru:


Niestety nie jestem zadowolona z efektu, bo mimo, że wzór fajny, to robótka skręca. Poza tym podwójna nitka spowodowała, że kamizelka jest dość ciężka. W zasadzie Nice to nie przeszkadza tylko, jak to określiła, "mało guzików coś" :-) W zasadzie nic nie widać, ale mogłoby być lepiej.  

Pozdrawiam serdecznie i dalej czekam na wiosnę :-)

10 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, całość też nie wygląda, żebycoś dolegało - może wyprać i uformować "siłowo-ręcznie" ?

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny

    och dla takich caceniek chcialabym miec coreczke :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna, jak nie przepadam za wyrobami szydełkowymi (takie zwichnięcie mam) to kamizelka Twoja podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka kamizelka, kolorek prześliczny, mojej córeczce by się podobał

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny fiolecik i przesliczna kamizelka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Salut Monika,

    Trés beau et j'ai déjà copié le point.

    Amitiés Celeste

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne to Twoje robótkowanie :))Wszystko mi się podoba, absolutnie wszystko! Chętnie znów do Ciebie zajrzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pracę. Tylko pozazdrościć talentu. Bardzo śliczna kamizelka piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta kamizelka :)
    Taki wiosenny krokusik :)

    OdpowiedzUsuń

...dziękuję za komentarz...

Komentarz pojawi się po moderacji, dzięki czemu mam pewność, że każdy został przeczytany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...